برخی از خانم ها در کسری از ثانیه تصمیم های مهمی برای زندگی خود می گیرند و آنها را با همسرشان درمیان می گذارند و انتظار دارند همسرشان گوش به فرمان شان شود در صورتی که مردها نمی تواند مانند زن ها در لحظه تصمیم بگیرند .توجه داشته باشید تصمیم گیری در لحظه می تواند به ضرر شما باشد و شما پیش از چیدن برخی مقدمات نمی توانید بهترین تصمیم را بگیرید.

 

اگر فکری به به ذهنتان رسیده قبل از آنکه در مورد آن با همسرتان صحبت کنید ،چرت کوتاهی بزنید زیرا چرت زدن قدرت تصمیم گیری را بالا می برد و به افکارتان سر و سامان می بخشد . اگر پس از بیداری نیز هنوز بر روی تصمیمتان مصمم بودید ، فکرتان را با همسرتان در میان بگذارید.

رگ خواب مردها را بشناسید و استفاده کنید

پازل رگ خواب را کامل کنید

پیش از آنکه همسرتان را به بی‌توجهی محکوم کنید، به شرایطی که برای بحث کردن انتخاب کرده‌اید نگاه کنید. مردها مثل خانم ها نمی‌توانند چند کار را در یک زمان انجام دهند و اگر همسرتان مشغول سفت کردن پیچ‌های در است یا برنامه نود می‌بیند، نمی‌توانید از او انتظار داشته باشید با شما در مورد چیزهایی که تمام روز به آنها فکر می‌کردید صحبت کند و بی‌مقدمه تصمیمش را هم بگیرد.

رگ خواب ، بهتر است زمانی که همسرتان در وضعیت مناسب است از او بپرسید که آیا آماده گفت‌وگو هست و بعد هم به جای اینکه در لحظه گفت‌وگو منتظر پاسخ نهایی‌اش باشید، از همسرتان بخواهید به حرف‌های‌تان فکر کرده و چند ساعت بعد نتیجه را اعلام کند. البته نباید این احتمال را که همسرتان فکر کردن به حرف‌های شما را فراموش خواهد کرد هم نادیده بگیرید و از چنین اتفاقی تعجب نکنید.

صحبت در موقعیت های مناسب

مردان هنگامی که کاری انجام می دهند و یا برنامه مورد علاقه خود را می بینند نمی توانند با همسرشان درباره مسائل مهم صحبت کنند بنابراین اگر می خواهید همسرتان نسبت به صحبتهای شما بی توجه نباشد در زمان مناسب با او گفتگو کنید زیرا مردان برخلاف زنان نمی توانند چند کار را در یک زمان انجام دهند.

برای صحبت با همسرتان ابتدا لازم است از او بپرسید که آیا آماده گفت وگو هست و بعد هم به او فرصت دهید که به حرف های تان فکر کرده و کمی بعد نتیجه را اعلام کند. البته این احتمال وجود دارد که همسرتان فکر کردن به حرف های شما را فراموش کند.

منبع:متروکه